Planiranje javnih nabavki za 2026. godinu, izveštavanje o nabavkama iz prethodne godine i postupak zaštite prava u postupcima javnih nabavki
- Planiranje (javnih) nabavki za narednu godinu
- Registracija ugovora i izveštavanje o izuzetim nabavkama iz prethodne godine
- Izvršenje i mogućnost izmene postojećih ugovora
- Zaštita prava u postupku javne nabavke - prava i obaveze privrednih subjekata i naručilaca
Termin i vreme održavanja vebinara:
| 10. decembar 2025. godine | |
| Početak vebinara od 9:50h |
Opis vebinara:
Na vebinaru će biti prikazane najvažnije obaveze i radnje naručilaca u postupku i planiranja javnih i izuzetih nabavki za narednu godinu, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama ("Sl. glasnik RS", br. 91/2019 i 92/2023), podzakonskim aktima i aktuelnim stavovima i praksom nadležnih organa. Govoriće se o iskazivanju potreba organizacionih jedinica kod naručioca, o definisanju predmeta i oblikovanju nabavki, procenjenoj vrednosti, partijama, osnovima izuzeća, kao i praktičnim primerima rada na Portalu javnih nabavki.
Deo vebinara biće posvećen i pojašnjenjima u vezi sa postupkom zaštite prava ponuđača u postupku javne nabavke - razlozi za podnošenje zahteva za zaštitu prava, aktivna legitimacija, sadržina zahteva, rokovi za podnošenje zahteva, razmatranje i odlučivanje o osnovanosti zahteva, kao i posledice donetih odluka i rešenja po zahtevu za zaštitu prava.
Teme vebinara:
PLANIRANJE POSTUPAKA (JAVNIH) NABAVKI
- Definisanje predmeta i oblikovanje nabavki
- Procena istovrsnosti nabavki i oblikovanje po partijama
- Određivanje procenjene vrednosti i usklađivanje sa finansijskim planom
- Limiti za primenu ZJN i osnovi za izuzeće od primene ZJN
- Planiranje višegodišnjih nabavki i okvirnih sporazuma
- Preporuke za planiranje postupaka izuzetih od primene ZJN
- Obezbeđivanje transparentnosti i konkurencije
- Unos plana javnih nabavki na Portal javnih nabavki
REGISTRACIJA UGOVORA I IZVEŠTAVANJE O IZUZETIM NABAVKAMA IZ PRETHODNE GODINE
- Unošenje podataka u registar ugovora na portalu javnih nabavki
- Iskazivanje trajanja i vrednosti u ugovorima/narudžbenicama/okvirnim sporazumima/fakturama koji se registruju
- Smernice za generisanje godišnjeg izveštaja o izuzetim nabavkama
IZVRŠENJE I MOGUĆNOST IZMENE POSTOJEĆIH UGOVORA
- Osnovi za izmene ugovora
- Dozvoljenost izmena i ograničenja u pogledu trajanja i vrednosti ugovora
- Obaveza izveštavanja o izmenama
ZAŠTITA PRAVA PONUĐAČA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE
- Razlozi za podnošenje zahteva za zaštitu prava
- Aktivna legitimacija - Rokovi
- Sadržina i način podnošenja zahteva
- Postupanje naručioca po zahtevu
- Postupak pred Republičkom komisijom
- Posledice donetih odluka i rešenja po zahtevu za zaštitu prava
Predavači:
Branimir Blagojević
advokat
Dragana Đinđić
pomoćnik glavnog i odgovornog urednika stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravo u javnom sektoru"
Zašto da pratite Paragrafov vebinar?
Predavanja su instruktivna, koncipirana prema potrebama naručilaca i privrednih subjekata, sa navođenjem praktičnih primera iz prakse, čime se polaznicima obezbeđuje upoznavanje sa svim novinama u sprovođenju postupaka javnih nabavki.
Kontakt sa kompetentnim predavačima kroz mogućnost postavljanja pitanja pre i tokom predavanja, polaznicima obezbeđuje priliku da razreše sve nedoumice koje imaju u vezi sa temama vebinara, i saznaju koje su obaveze i mogućnosti u narednim postupcima javnih nabavki prema važećim propisima.
Kome je vebinar namenjen?
Vebinar je namenjen službenicima za javne nabavke, pravnicima, ekonomistima i ostalim zaposlenima kod naručilaca koji rade poslove javnih nabavki, kao i zaposlenima kod privrednih subjekata - pravnih lica i preduzetnika koji učestvuju u postupcima javnih nabavki, koji žele da se dodatno usavrše za obavljanje svojih poslova na pripremi i podnošenju ponude i eventualne zaštite prava ponuđača.
Učesnici vebinara imaće priliku da svoje znanje unaprede u skladu sa odredbama važećih propisa i stavovima zauzetim u praksi nadležnih organa, koji su od značaja, a i za naručioce i privredne subjekte koji su zainteresovani za učešće na tenderima, odnosno ponuđače.
Kotizacija obuhvata:
- Power point prezentacije predavača
- Praćenje predavanja vebinara
- Pitanja i odgovore
- Za dodatne informacije, kontakt telefoni: 063/379-438, 063/379-165, 063/379-985,
e-mail: savetovanja@paragraf.rs - Pogledajte ostale aktuelne Paragraf VEBINARE i SAVETOVANJA
PRETPLATNICI
6.900 RSD
NEPRETPLATNICI
9.900 RSD
Na cene kotizacija se zaračunava PDV po stopi od 20%










